Zac Paparazzi

Zac po cestě v Austrálii zpět v Los Angeles > 13.4.12

15. dubna 2012 v 11:35 | Velediction
O návratu našeho herce Zaca Efrona, píší snad všechny zahraniční servery oficiálně zaměřeni na candids fotogrfaie a skutečně, tento pátek se naše hvězda vrátila po dlouhém letu na letiště LAX v Los Angeles, kde byl ihned po přistání přivítán nejen místními paparazzi, ale i námi všemi i když jsme u toho neměli šanci být přitomni.Zac se vrátil ze své cesty v Austrálii, kde podpořil svůj nový film "Lucky One" v našem velmi originálním znění "Talisman", kterého se i my dočkáme už za pár dnů, přesněji 19.dubna!

Zac na golfovém hřišti v Sydney > 8.4.12

8. dubna 2012 v 13:18 | Velediction
A jako by toho nebylo z dnešního dne málo, tak se můžeme podívat na fotografie, pořízené po vydatné snídani na hotelovém balkoně, kde byl Zac dnes ráno (8.dubna) zastižen, přímo na golfové hřiště v blízkosti jeho hotelu, kam se přesunul za pár hodin.Fotografie nabízejí skutečně jedinečné záběry z jeho hry a že se na hřišti ve hře pohyboval poměrně profesionálně, je vidět že už nějaký ten kurz úspěšně dokončil.

Zac po příjezdu na letišti LAX v Los Angeles > 6.4.12

8. dubna 2012 v 12:52 | Velediction
Večer 6.dubna, byl náš Co-star oslavovaný herec Zac Efron, viděn po příjezdu na letiště LAX v Los Angeles, kde na něj čekal zakoupený lístek na palubu letadla, se kterým má namířeno do Sydney v Austrálii, kde má naplánované promo akce za podporou svého dosud nejnovějšího snímku.Už teď mohu prozradit, že se jistě máme na co těšit a za malý okamžik se dozvíme opět něco nového.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Zac na cestě do svého hotelu v Los Angeles > 31.3.12

1. dubna 2012 v 12:49 | Velediction
Dnes je první dubnový den, ale my se přesto podíváme společně s tímto článek do minulosti, přesněji do včerejšího ještě březnového dne s datem (31.března), protože tu máme k dispozici záběry, na kterých můžeme vidět našeho herce Zaca, který měl namířeno do svého hotelu v Los Angeles, kde by měl být v současné době ubytován.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Zac po návratu z Evropy, na letišti LAX v Los Angeles > 12.3,12

13. března 2012 v 17:49 | Velediction
Pro dnešní den by tu přeci už nějaký ten článek snad i byl a pokud Vás také potkalo na blogu to co mě, tak snad nám zvedne náladu následující první článek.Pro začátek by tu tedy byli nové candid fotografie, které pocházejí těsně po příletu našeho herce Zaca do Los Angeles, který se vrátil ze své poslední cesty z Evropy, tedy přesněji z Říma.Nevíme kam má namířeno příště za propagací svého nového, animovaného snímku, ale snad se ukáže také někdy v ulicích L.A.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Zac na společném obědě v hotelové restauraci, Itálie, Řím > 9.3.12

11. března 2012 v 11:29 | Velediction
I dnes to bude poměrně zajímavé a to hned z několika důvodu.Tak pro začátek by tu byli nové zprávy přímo z Říma, které pocházejí z tohoto pátku (9.března).Paparazzi totiž měli možnost zahlédnout našeho Zaca spolu s hercem Denny DeVito, se kterým se rozhodl v poledne poobědvat v hotelové restauraci v De Russie Hotel, kde jsou po dobu pobytu ubytováni.

Zac na odletu ze Španělska do Italského Říma > 8.3.12

10. března 2012 v 14:46 | Velediction
Velmi aktivně ztrávené dny našeho herce během pobytu ve Španělském Madridu končí a my můžeme Zaca vidět na letišti, nebuďme však smutný, další zastávkou se stává podobně krásné místo a však Zac v těchto dnech bude přebývat blíže k nám, protože další zastávkou je Itálie a pak především Řím, který jak vědí ti kteří ho naštívili je velmi historicky zajímavým, osobně jsem tam byl bohužel jen jednou a skutečně cesta z něho je velmi složité, ale ostatní cesty Vás do něj skutečně zavedou, snad tedy Zac nebude mít problém ho zase opustit :)

Zac na náštěvě stadiónu Santiago Bernabéu ve Španělsku > 8.3.12

10. března 2012 v 14:33 | Velediction
Následně poté co Zac věnoval svůj osobní čas podpoře filmu na tiskové konferenci, která nesla název "Meet & Greet", se naše hvězda ze Střední rozhodla zajít na místní slavní stadión v samotném centru Madridu.Stadion nese název "Santiago Bernabéu" náš herec měl možnost se setkat se španělským režisérem Miguelem Pardezou, který má na svém zlatém filmovém kontu už spousty filmů, dále pak s hráči Kaká, Marcelo, Higuaín a trenérem José Mourinhem a bosum ještě obdržel svůj vlastní týmový dress :)

Zac před odvysíláním Today Show > 1.3.12

2. března 2012 v 17:37 | Velediction
Ani nevím jak začít, nebudu se vůbec divit, když ani blog nikdo nepříjde, čeká mě přípava na zkouškové období a tak se na blog dostanu opravdu po dobu následujících měsíců opravdu málo, přemýšlím zda to vůbec má ještě cenu.Je mi jasné že to co jsem promeškal už nelze vložit a tak se pokusím alespoň vložit to co půjde, něco aktuálnějšího.
Jak už víte z jiných zdrojů Zac se objevil v San Paulu, kde podpořil svůj animovaný snímek "The Lorax" a jeho další zastávkou se stal město a zároveň i stát New York City, kde má uplně podobné umysli a to co nejlépe svůj nový snímek představit divákům.Proto se není čemu divit, že se stal včera (1.března) hostem v ranní show "The Today Show'", kde tedy o tomto filmu mluvil a kromě jiné také vysvětlil menší neshody, které se odehráli na premiéře v Los Angeles.

Zac s Lilly Collins na společné večeři v Soho House > 14.2.12

16. února 2012 v 18:00 | Velediction
Vážení, je to tady!Ano, již několik dlouhých týdnů netrpělivě očekáváme přímí důkaz o novém vztahu našeho Zaca, který se dal údajně dohromady s dcerou Philla Collinse, mladou o rok mladší Lilly Collins, která brzy oslaví své 23.narozeniny.Dnes se vše konečně změnilo!Je to vůbec poprvé od rozchodu s Vanessou, kdy můžeme našeho herce vidět opět šťasného, když se vydal na společnou večeři .Zac s Lilly společně totiž povečeřeli v restauraci Soho House v Los Angeles, v úterý (14.února).Jsem skutečně nadšen z těchto záběrů, Zacovi to opravdu přeji a teď už jen doufám, že se to mezi nimi bude pěkně dále vyvíjet :)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------